Friday, 7 Ordibehesht 1403، 02:33 PM

درباره سايت

⭐گیمجا⭐

با سلام خدمت گیمر های عزیز
مجموعه وبسایت های گیمجا از 96/11/6 به یاری خدا شروع به کار کرده است.

اهداف و برنامه های گیمجا فراهم نمودن محیطی کاملا حرفه ای و بی نیاز کردن گیمر از جستجو در زمینه های بازی در سایت های مختلف خارجی و داخلی است.
امید است با همراهی شما و معرفی وب به دوستان خود سرعت ما را در این کار بهبود ببخشید.

همچنین دعوت می شود از وبسایت های خرید و فروش کنسول و بازی که در اینجا لینک داشته باشند.
کلیه خدمات وب رایگان هستند و برای راحتی و رضایت گیمر ها می باشند.
برای اتصال به سایر گیمجاها به قسمت پیوندها مراجعه فرمایید.


بایگانی

پيوندها

تصاوير برگزيده

شبکه های اجتماعی

۰

Watch Dogs2

بازی اکشن

Watch Dogs2

پس از راه اندازی سیستم نظارت ctOS در شیکاگو، این بار نوبت به سانفرانسیسکو رسیده است. این سیستم همه افراد شهر را به هرچیزی که میخواهند اتصال می دهد. مارکوس نیز کسی است که در کودکی به خاطر جرمی که مرتکب نشده بود، توسط سیستم ctOS که اطلاعات شخصی او را به جرمی متصل کرده بود، زندانی شده بود. این بازی که گرافیک بالایی دارد در مناطق پایین شهر جریان دارد و از انواع وسایل نقلیه و حرکات و ورزشهایی مانند پارکور دارد. بر خلاف نسخه قبلی بازی  Watch Dogs  که شخصیت اصلی آن یک بچه مثبت ایرلندی بود که در دام گروه های تبهکار افتاده بود و مداوما توسط خواهرش سرزنش می شد. حال و هوای بازی آشوب های  و ناهنجاری های مناطق فقیر نشین را تداعی می کند.

بازیکنان می توانند از روشهای مختلفی برای به اتمام رساندن مراحل بازی استفاده کنند. مثلا بازیکنان می توانند برای مقابله با دشمن رویکردی تهاجمی بگیرند و با سلاح گرم و یا سلاح شخصی خود مارکوس که توپ بیلیاردی است که به طنابی متصل شده، با آنها مبارزه کند. رویکرد دیگر نیز روش پنهانی است که در آن دشمنان را فلج کرده و یا مجبور به فرار میکند.

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی