Tuesday, 29 Esfand 1402، 03:08 PM

درباره سايت

⭐گیمجا⭐

با سلام خدمت گیمر های عزیز
مجموعه وبسایت های گیمجا از 96/11/6 به یاری خدا شروع به کار کرده است.

اهداف و برنامه های گیمجا فراهم نمودن محیطی کاملا حرفه ای و بی نیاز کردن گیمر از جستجو در زمینه های بازی در سایت های مختلف خارجی و داخلی است.
امید است با همراهی شما و معرفی وب به دوستان خود سرعت ما را در این کار بهبود ببخشید.

همچنین دعوت می شود از وبسایت های خرید و فروش کنسول و بازی که در اینجا لینک داشته باشند.
کلیه خدمات وب رایگان هستند و برای راحتی و رضایت گیمر ها می باشند.
برای اتصال به سایر گیمجاها به قسمت پیوندها مراجعه فرمایید.


بایگانی

پيوندها

تصاوير برگزيده

شبکه های اجتماعی

۰

kazuya

kazuya

معنای از نام Kazuyaصلح، هماهنگی، آرام است. منشا نام Kazuya ژاپنی است.اکثر جنگجویانی که شما می توانید مانند Tekken 7 بازی کنید، به طور پیش فرض قفل شده یا از طریق محتوای قابل دانلود دریافت می شوند. با این حال، تعدادی از موارد اضافه شده در فهرست Tekken 7 وجود دارد که خدمات فن و تسلیم به مبارزان را که در حال حاضر در فهرست هستند. این شخصیت های مخفی را می توانید قفل کنید و استفاده کنید هنگامی که چند چیز را در یک بازی در طول بازی انجام می دهید.

در اینجا تمام شیوه های شناخته شده فعلی برای به دست آوردن شخصیت های مخفی در Tekken 7 وجود دارد. اگر شما هیچ چیز اضافی را کشف نکنید، به راحتی آنها را به صفحه ویکی اضافه کنید!

روش استفاده از کازویای دیگر

معنای از نام کازویا صلح، هماهنگی، آرام است. منشا نام Kazuya ژاپنی است.Kazuya را می توان در طول داستان داستان اصلی به سمت فینال مشاهده کرد. در حالی که شما نمیتوانید  Kazuya را از طریق ابزارهای معمول بر روی صفحه نمایش انتخاب شخصیت انتخاب کنید، هنوز هم می توانید به عنوان Kazuya در دیگر بازی ها بازی کنید. این در حالی است که باید به عنوان Kazuya Mishima بازی کرد.

قبل از بازی در هر حالت، Kazuya Mishima را به عنوان شخصیت خود انتخاب کنید و به طور معمول به بازی بروید. برای تبدیل شدن به Kazuya در طول مسابقه، هنر خشم Kazuya را با فشار دادن R1 در کنترل (RB در Xbox One) یا U / F + 1 + 2 (بالا و بازگشت + 1 + 2) فعال کنید.

Kazuya سپس برای مدت کوتاهی به Kazuya دیگری تبدیل خواهد شد. در حالی که تبدیل شده است، کازویا قوی تر و سریع تر از کازوایا طبیعی است.

نحوه بازی به عنوان بنفش (تعویض لباس لی)

در حالی که تکنیکال شخصیت جداگانه ای نیست که شما می توانید در آن استفاده کنید، بازیکنان قدیمی Tekken از بازی های قبلی در سری بازی های Violet را به یاد خواهند آورد. در واقع می توانید لباس های لی را با استفاده از لباس 2 Player تغییر دهید.شما می توانید این کار را از صفحه انتخاب شخصیت انتخاب کنید با انتخاب لباس متناوب لی هنگام انتخاب او، که می تواند با استفاده از مربع یا دایره در کنترل کننده (X یا B در کنترلر Xbox One) انجام شود. حرکت حرکت بنفش دقیقا مشابه لی است، تفاوت بین این دو وجود ندارد.

برچسب ها kazuya کازایا

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی