Tuesday, 29 Esfand 1402، 08:48 AM

درباره سايت

⭐گیمجا⭐

با سلام خدمت گیمر های عزیز
مجموعه وبسایت های گیمجا از 96/11/6 به یاری خدا شروع به کار کرده است.

اهداف و برنامه های گیمجا فراهم نمودن محیطی کاملا حرفه ای و بی نیاز کردن گیمر از جستجو در زمینه های بازی در سایت های مختلف خارجی و داخلی است.
امید است با همراهی شما و معرفی وب به دوستان خود سرعت ما را در این کار بهبود ببخشید.

همچنین دعوت می شود از وبسایت های خرید و فروش کنسول و بازی که در اینجا لینک داشته باشند.
کلیه خدمات وب رایگان هستند و برای راحتی و رضایت گیمر ها می باشند.
برای اتصال به سایر گیمجاها به قسمت پیوندها مراجعه فرمایید.


بایگانی

پيوندها

تصاوير برگزيده

شبکه های اجتماعی

۰

Rocket League

بازی های مسابقه ای

Rocket League

معرفی بازی Rocket League

راکت لیگ یک بازی پر جنب و جوش است که گیمر را به زمین فوتبالی که مثل بازی های pes و fifa نیست می برد. در این زمین های سرسخت گمیر با ماشین خود به میدان می رود و مسابقه می دهد، گیمر باید با ماشین جنگی خود فوتبال بازی کند که این امری عجیب و هیجان انگیز است و اما چیزی که هیجان این بازی را به اوج می رساند این است که ماشین های این بازی خودرو های معمولی نیستن.

در این ماشین ها کمک فنر ها به طور کار امدی در ماشین به کار رفته اند و نه تنها این ویژگی انها را متمایز نمیکند بلکه ماشین ها به راکت هم مجهز شده اند، این راکت ها به گیمر امکان دستیابی به سرعت صوت و انجام کار های آکروبانیک با ماشین را می دهند و می توانند در هوا هم دروازه ی حریف را تهدید کنند.

در سال 2008 توسط شرکت psyonix که برای اولین فوتبال و مسابقه ی ماشین سواری را با هم ترکیب کرده بود که نتیجه آن بازی پر هیجان supersonic acrobatic pawer battle cars شد را برای پلی استیشن 3 منتشر کرد. حالا دنباله این بازی هیجان انگیز را بازی با نام راکت لیگ که برای پی سی منتشر شده است، ادامه می دهد راکت لیگو اسم کمتری نسبت به آن بازی دارد اما گیم پلی کاملا شبه به هم دارند.

در این بازی گیمر ها می توانند تا چهار نفر در زمین باشند و به بازی بپردازند. در این بازی از آنجا که محدودیتی برای پیروزی وجود ندارد و ماشین ها دارای امکانات پیشرفته ای هستند گیمر می تواند از ابزار جنگی مختلف برای برنده شدن استفاده کند، یکی از نکات قابل توجه در این بازی این است که حجم توپی که ماشین ها با آن بازی می کنند بسیار بیشتر از خود ماشین هاست و این امر باعث می شود تا بازیکنان تسلط بیشتری روی کنترل توپ داشته باشند.

این بازی پر هیجان را می توان به صورت انلاین هم بازی کرد شاید بتوان گفت بخش آنلاین بازی باشد که این بازی را به یکی از بهترین و پرطرفدارترین بازی های سال 2015 تبدیل کرده است. در این بازی بازیکنان می توانند به صورت انلاین، یکی با پی سی و بازیکن دیگر با کنسول پلی استیشن 4 بازی کنند.

حالت کاملا جدیدی به نام سیزن مد که در نسخه ی 2015 به این بازی اضافه شده است یک تجربه ای عالی برای گیمر است که در حالت تک نفره پیاده سازی شده و گیمر می توانند با بازی کردن در حالت تک نفره هیجان بی نظیری را تجربه کند.

به دلیل اینکه بازی طرفداران زیادی به خودش دیده است و گیمرهای زیادی Rocket League را بازی می کنند، مدهای مختلفی در دست ساخت برای این بازی است و یکی از ورزش هایی که شرکت سازنده بازی Rocket League‌ آن را نشانه گرفته است بازی پرطرفدار بسکتبال است که قرار به زودی مد جدید آن منتشر شده و به بازی اضافه شود.

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی