Friday, 7 Ordibehesht 1403، 06:09 PM

درباره سايت

⭐گیمجا⭐

با سلام خدمت گیمر های عزیز
مجموعه وبسایت های گیمجا از 96/11/6 به یاری خدا شروع به کار کرده است.

اهداف و برنامه های گیمجا فراهم نمودن محیطی کاملا حرفه ای و بی نیاز کردن گیمر از جستجو در زمینه های بازی در سایت های مختلف خارجی و داخلی است.
امید است با همراهی شما و معرفی وب به دوستان خود سرعت ما را در این کار بهبود ببخشید.

همچنین دعوت می شود از وبسایت های خرید و فروش کنسول و بازی که در اینجا لینک داشته باشند.
کلیه خدمات وب رایگان هستند و برای راحتی و رضایت گیمر ها می باشند.
برای اتصال به سایر گیمجاها به قسمت پیوندها مراجعه فرمایید.


بایگانی

پيوندها

تصاوير برگزيده

شبکه های اجتماعی

۰

Call Of Duty WWII

بازی های جنگی

Call Of Duty WWII

بازی Call of Duty WWII یکی از بازی های قابل پیش بینی سال ۲۰۱۷ می باشد از این جهات که ما رو میبرد به ریشه های تاریخی خود ، نوع آوری این بازی با اضافه شدن حالت های جدید و مکانیکی و شامل یک حالت زامبی مود هم می باشد که توسط تیم بازی Dead Space ساخته شده است.

جنگ جهانی دومی رو تجربه کنید از سواحل نرماندی تا جنگلهای هرتگن با درخشان ترین اتفاقات تاریخ در جنگ جهانی دوم که شما نقش یک سرباز جوان بی قید شرط را بازی میکنید که در کنار دیگر همرزمانش می جنگد.

در حالیکه در ابتدا برنامه ریزی شده  بود  که نسخه در آخر هفته دیگه در زمان San Diego Comic-Con منتشر شود، اما متاسفانه شخصی اولین تریلر Call Of Duty WWII با عنوان ارتش مرده  را منتشر کرد.به نظر میاد این بازی بسیار ترسناک و دلهره آور و مجموعه ایی از تایپ های مختلف دشمن از نوع زامبی می باشد.

درسته که همه ما تریلر رو دیدیم اما جزئیات کاملی از داستان واقعی و یا شخصیت ها وجود ندارد و واقعا نمیدونیم این دفعه برامون چه خوابی دیدن و قراره با چه موجودات و چه تجهیزاتی روبرو بشیم.

ماموریت :

  • عده ایی از یک گروه بین المللی در یک سفر سرد ، تاریک و رمز آلود در یک روستای برفی در آلمان تلاش میکنند برای بازیابی و بدست آوردن اثر های تاریخی ارزشمند و دست یابی به بخش آرشیو (MFAA) ، ترسی بی پایان و نجات از وحشتی تجربه ناپذیر
  • این روستا یک کلید مخفی را در خود پنهان کرده است کلیدی که قدرتی غیر قابل تصور و هیولاوار را در خود دارد، و می بایست بازدید کنندگان برای رسیدن به این گنج پنهان مرزهای ترس را پشت سر گذاشته و از سد این نگهبانان ترسناک عبور کنند.


نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی