Friday, 10 Farvardin 1403، 03:19 AM

درباره سايت

⭐گیمجا⭐

با سلام خدمت گیمر های عزیز
مجموعه وبسایت های گیمجا از 96/11/6 به یاری خدا شروع به کار کرده است.

اهداف و برنامه های گیمجا فراهم نمودن محیطی کاملا حرفه ای و بی نیاز کردن گیمر از جستجو در زمینه های بازی در سایت های مختلف خارجی و داخلی است.
امید است با همراهی شما و معرفی وب به دوستان خود سرعت ما را در این کار بهبود ببخشید.

همچنین دعوت می شود از وبسایت های خرید و فروش کنسول و بازی که در اینجا لینک داشته باشند.
کلیه خدمات وب رایگان هستند و برای راحتی و رضایت گیمر ها می باشند.
برای اتصال به سایر گیمجاها به قسمت پیوندها مراجعه فرمایید.


بایگانی

پيوندها

تصاوير برگزيده

شبکه های اجتماعی

۰

Injustice 2

Injustice 2

بازی Injustice 2، دنباله‌ای بر نسخه‌ی اول این سری است که در سال ۲۰۱۳ با نام Injustice: Gods Among Us منتشر شد و توانست به موفقیت‌هایی دست یابد. همانند بازی اول، اتفاقات نسخه‌ی دوم نیز در دنیای دی‌سی رخ داده و شخصیت‌های به‌کار گرفته شده در داستان نیز ابرقهرمانان و شخصیت‌های منفی آن هستند. البته تفاوت‌هایی نیز این دو بازی وجود دارد؛ برای مثال، در این نسخه شاهد شخصیت‌های بیشتر و جدیدی همچون پویزن آیوی، ددشات، گوریلا گراد و سوپرگرل هستیم. از دیگر تغییرات نسخه‌ی دوم نیز می‌توان به سیستم تجهیزات جدید و همچنین مد چند نفره‌ی بازی اشاره کرد که به پنجاه کاربر اجازه‌ی مبارزه می‌دهد.

همان‌طور که پیش از این نیز به آن اشاره کردیم، بازی Injustice 2 امروز منتشر شد و همان‌طور که انتظار می‌رفت، نقدها و نمرات این بازی نیز توسط وبسایت‌های تحلیلی منتشر شدند. تاکنون و با انتشار پانزده نقد، این بازی به متای ۸۸ بر روی کنسول پلی استیشن ۴ دست یافته است.


نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی